Around my neck




Kommer ni ihåg halsbandet jag berättade om, det som jag och Emelie bytte!
Så här ser det ut. Kan man något annat än att bara bli förälskad i det?






Förresten, jag har glömt att visa. Jag köpte en liten väska häromdagen på Ginas rea.
Det är en liten väska du kan ha runt halsen som ett halsband. Visst var den fin? eller vad tycker ni?
Priset för den här lilla sötsaken gav jag ynka 29 kr för.!


Idag har jag varit galet trött på jobbet, kan bero på att vi var hemma hos min sambos syster och hennes kille igår. Men det var det verkligen värt vi hade en toppen kväll men mycket skratt! Tack! Det måste vi verkligen göra om snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snyggt halsband! Läs tycker att du har en sån himla fin blogg:)

2011-02-06 @ 13:41:16
Postat av: Amanda

Fin väska:)

2011-02-06 @ 18:24:51
Postat av: Suzzi "Mammi" Bergqvist

Visst är det Halsbandet snyggt.. som Ni bytte.. o det fixade Lilla Mammi till Emelie.. så det ska du bära med Stil...<3

2011-02-07 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0