Most wanted



Dessa tre saker vill jag ha just nu! Jag Älskar väskan för den ser lite "arbetad" ut och ger lite second hand känsla.
Väskan kommer i från Gina Tricot och kostar 299 kr.
Ringarna kolla dessa snyggingar, jag bara älskar dom. Tänk dom till brunbrända händer. Underbart!
Ringarna kommer i från H&M och kostar 50 kr/st.


Gud jag har varit så duktig idag, först var jag på personalmöte på jobbet från 08.00 till 11.30. Långt möte kan man säga, När jag kom hem så körde jag ett riktigt storstäd här hemma. Damma, diska, skura golv m.m, en guld stjärna i kanten får man väl ändå säga?

Nu blir det till att kolla på fuskbyggarna;) Ha det kalajjs så länge. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg väska!!

2011-02-02 @ 22:09:01
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0