Tisdag


Valde en lite rockig outfit idag. Sorry för så kassa bilder.!
T-shirt: Gammal. Kavaj: H&M. Jeans: Gina Tricot. Halsband: BikBok (syns knappt på bilden)



Idag har jag jobbat från 9-15. Trots kort dag har det varit stressig , inte för att det har varit speciellt mycket folk men det har varit så himla mycket annat, omhängningar, nya varor, dockor you name it! Sen kom jag hem och hade så otroligt ont i magen helt galet, tur var hjärtat hemma en snabbis och pysslade om mig så nu mår jag mycket bättre. Jag har det för bra ibland. Men nu ska jag kika in Gina och H&M:s hemsidor, Jag känner mig lite shopping sugen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Tack snälla!

Snygg outfit, speciellt t-shirten!

2011-02-01 @ 21:01:25
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0