Torsdag


Dagens: Vit skjorta Gina Tricot. Jeans: Gina Tricot



Idag har jag jobbat till halv 8 där av den sena uppdateringen, När jag kom hem lagade Johan och jag mat underbart!
Snart blir det sängen för mig, är så himla trött. I morgon ska vi till Thess och Gustaf för myspys med thaimat, Sweet! Längtar redan! 

Förresten jag har världens bästa arbetskamrat Emelie. Hon hade på sig ett halsband i dag som hon hade köpte för ett bra tagsen på Cubus. Jag älskar halsbandet, men jag hade oturen att det var slut då jag just ville ha det.

I vilket fall som helst så kom Emelie på den iden att jag har ett halsband från BikBok som hon bara älskar och som tyvärr är slut. Så efter mycket prat kom hon på att vi kunde byta i fall jag ville. "jag tänkte behöver du ens fråga?" ´Du är underbar.! Äntligen fick jag mitt efterlängtade halsband.!

Bild kommer på det i morgon!

Natti Natti på er!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0