Valentin's Day




Dagens: Jeans: MQ. Skjorta: Gina Tricot. Jeans skjorta: Fixad av mig själv.




Idag har jag varit och fikat med mitt lilla hjärta i stan och beställt ring. Gud går knappt att beskriva i ord hur fin den var! Johan jobbar idag så vi passade på att mysa igår. Men inte ska jag sitta hemma och uggla ensam på alla hjärtans dag utan jag åker hem till bästa Erika och äter alla hjärtans dag middag med henne. Inte illa.

Hur firar ni eran alla hjärtans dag?





Glöm inte att trycka på den lilla knappen ("blogglista.se") i vänsterspalten när ni besöker min sida:D


Förresten så här på alla hjärtans dag så kommer det komma ett inlägg till er killar lite senare. Missa inte det;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skit snygg outfit!

2011-02-14 @ 22:27:03
Postat av: Lea

Nice!

2011-02-14 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0