I Find It.






Jeans: BikBok. Silver linne: Gammalt (Gina Tricot) Skjorta: Gina Tricot. Skor: Din sko.





Äntligen hittade jag min bröllops klänning, nu vet jag hur den ska se ut.
Det som kvarstår är att hitta tyget jag vill att dom ska sy den i. Det är ganska kul att känna känslan att ständigt vara på jakt efter den "perfekta" klänningen. Tanken om att jag har varit med och designat min egen bröllops klänning när den väl är färdig är en ganska skruvad känsla. När man tänker på det så slår tanken mig att min klänning just är sydd för mig, den är unik och det finns ingen exakt likadan. Ganska otroligt! Eller hur?

Jag känner mig så duktig idag, jag har varit och tränat, varit hos skräddaren, varit ute och fotat och nu ska jag hem till Emelie fö att tacka av en arbetskamrat som flyttar till Nybro. Många järn i elden skulle jag vilja kalla det!

Hittade förresten ett gammalt silvrigt linne från Gina Tricot som jag inte har använt på 100 år, Det känns nästan som nytt! Silver passar otroligt bra men lite "nudie" färg. Vad tycker ni?  Se bilden nedan.



Kommentarer
Postat av: Novembersara.

Hej! Jag vet att sådana här kommentarer inte brukar gillas, men just nu har jag chans att bli årets favoritbloggare på bloggfesten jag är bjuden på. Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag till någon utav alla som röstat på mig. Det tar bara ett par sekunder, det enda du behöver göra är att skriva "Jag röstar på Novembersara" i en kommentar här

http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html#comment



Du skulle göra mig jätteglad om du ville hjälpa till!

2011-01-19 @ 19:14:20
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Polli

Du måste bara lägga upp bilden på klänningen så man få se den! Är jättenyfiken! =D

2011-01-20 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0