Its a Beautiful Day.




Dagens: Jeans: JC. Jacka: Gammal. Frans väska: Lindex. Skor: Scorett





Godmorgon! Sitter just nu och dricker kaffe jag ska åka i väg och jobba men börjar inte förän 12.
Sitter och tittar ut och kan inget mer säga än att det är riktigt vackert ute när frosten ligger på alla träden och det är näst intill kritvitt ute. Igår när jag var inne i stan för lite ärenden och när det var fixat, så stannade jag till precis vid hamnen här i Vänersborg för att fota lite. Bilderna blev väldigt fina. Jag lägger upp dom lite senare.

Igår tackade vi av en arbetskamrat som ska flytta nästa fredag. Vi var hemma hos Emelie och mys pys var det. Ríktigt kul var det att träffa alla samlade, det händer juh inte allt för ofta.





www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0