Nytt år innebär nya möjligheter där av min nya blogg.



Hej.

Spännande! mitt första inlägg och det sista kommer det absolut inte att bli.

Ulle heter jag eller egentligen Ulrika. Jag bor i Vänersborg och är 23 år. Jag jobbar på Gina Tricot.
Har länge funderat på att starta en blogg och efter ha sugit på karamellen extra länge
så bestämde jag mig förr att skapa en;)

Här kan ni läsa om mina trendtips, outfits, fina bilder och massa mer.
Hoppas ni kan slå er till ro och se min blogg som något kul och givande att fördriva tiden med.

Ses snart igen.
Bye Bye:-D



Kommentarer
Postat av: Suzan Bergqvist

Åh.... va roligt att Du har börjat Blogga... Jag kommer att bli en Trogen läsare.. Lycka Till <3<3<3

2011-01-06 @ 14:19:25
Postat av: Ulld

Åh! Tack så jätte mycket, du är bara bäst!!

Ta hand om dig. Massa Puss och Kram på dig<3<3<3

2011-01-06 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0