Trend plagg under 500 lappen.






                               




                 





                                                                    En litet vår tips Gina Tricot







                                                               



Jeans: "Kristen" Gina Tricot 499 kr
T-shirt Gina Tricot 129 kr
Skinn Jacka Gina Tricot 499 kr
Byxdress HM 299 kr
Linne HM 69.50 kr
Kavaj HM 399 kr
Byxa HM 149 kr
Jacka HM 499 kr
Örhängen Gina Tricot ( Har ett pris uppgift på dom tyvärr)
Väska Gina Tricot 299 kr


Här är några vår favoriter som jag har samlat ihop;)  Har ni någon favvo?




Idag har jag jobbat till 19.30. Skönt att komma hem. Jag har dragit på mig den största mys tröjan någonsin och ska snart fixa i ordning lite kvällsmat;) Ett stort glas Oboy står på menyn iaf.
Visst låter det mysigt?  Jag har en film som jag ska se sen förrsten "The blind side" heter den förresten har ni sett den?

Förresten jag har världens bästa älskling, han gick upp halv sju bara för att åka med mig som sällskap till läkaren, fast han egentligen kunde ligga kvar och sova ut. Det var jätte uppsskattat. Tack för sällskapet mitt lilla hjärtegryn! Nästa gång är det jag som offrar mig för din skull:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0