Sunday




Dagens: Topp: Gina Tricot. Jeans: Gina Tricot. Halsband BikBok.




"Toppen" är egentligen en tunika. Men jag tyckte den var för lång för att ha till jeans. Så jag gjorde en liten knut i sidan
och vips så blev det en schysst oversize topp.
Den är transparant i armarna och sidorna.


Jag tycker att det är riktigt snyggt med djurmönstrat, själv älskar jag leopard. Vilket vi ser mycket av i vår;)
Jag kan tycka att leopard strumpor som tittar fram under byxorna kan vara riktigt nice, som på bilden, det blir lite pricken över i:t till en för övrigt ganska basic outfit. Vad tycker ni?














Idag har jag jobbat idag, Det har varit riktig lugn dag.
Försov mig i morse, helt galet. Jag vaknade 09.40 och jag börja kl 10. Vilken stress.
Jag vaknade slängde ner allt jag kunde hitta i väskan smink,frukt,matlåda tandborste och bara rusa till bilen.

Men i tid var jag. Jag var framme 09.55.
Jag har aldrig aldrig försovit mig till jobbet någonsin men idag gjorde jag det med råge:-S

Nu är jag äntligen hemma och snart ska jag och mitt lilla hjärta åka och beställa thaimat och mysa ner oss i soffan, inte alls fel. Så ser min söndag ut. Vad ska ni göra?
Inte nog med det jag är ledig i morgon också och då blir det till att promenera in till stan för att träffa skräddaren som eventuellt ska sy min bröllops klänning.
Det ska bli så spännande.!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0