Älskade vår.



H&M. Det ser väldigt lovade ut. jag älskar den gula klänningen och halsbandet. Hett!
Bilden är lånad i från http://emilianicklasson.blogg.se/




Jag förstår varför alla suktar efter BikBoks kollektion, Titta säger jag bara. En mix av sköna matrial och rock chic kollektion.
Passar mig som handen i handsken.



Jeans trenden håller självklart i sig. Kolla även frisyren "rockabilly" frisyren är här för att stanna.


Jeans fortsätter även på herrsidan. Slitningar, ljusare tvättar, svalt och frächt.!


Chinosen är stora i vår, enkelt och frächt. Vi ser även  mycket av den arme inspirerade looken.
Med beiga chinos, jacka med axelklaffar, jeansskjortor m.m



Jag tycker att vår trenden ser lovande ut på många håll, det känns som att det finns något som passar alla.
vad tycker ni?

Jag kan säga för min del att jag kommer att välkomna våren med öppna armar!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad kul att du skaffat dig en blogg Gabby! ;) Jag kommer följa den :D

2011-02-21 @ 15:43:38
Postat av: Anonym

sjukt snyggt halsband från hm!

2011-02-21 @ 15:50:52
Postat av: hanna

as snyggt halsband från hm!

2011-02-21 @ 15:51:15
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: Therese B

Så snyggt mode. Nu vill man bara att det ska bli sommar så man kan börja använda lite jeans shorts och lite fräcka linnen :) p.s. Din blogg är super gumman:)

2011-02-22 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0