Ur mitt badrumsskåp


lack 1: H&M "pink mist" lack 2: H&M "wawawoom" lack 3: maybelline "black is black"


Ansiktsvatten "clarifying lotion typ 2" Dagcreme: "moisture surge" Tvål: "liquid facial soap"


Dessa är några favvisar just nu. Jag tycker att H&M har riktigt bra lack till mini pris.
Jag som gillar att variera fär mycket köper sällan lite "dyrare" lack.

Clinique ligger mig varmt om hjärtat då det är parymfritt och oljefritt, alltså är det bra grejer för dom med lite känsligare hud. Det passar bra på vintern då huden får utstå mycket.


Nu ska jag strax käka lite lunch och bege mig in till stan tänkte jag! Jag tänkte att jag skulle ta mig en sväng förbi dom mysiga inredningsbutikerna här i stan. Man hittar alltid något! Hörs senare!



http://google.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0