Basic






Bas kan man inte få för mycket utav, det är frächt, enkelt och passar till alla tillfällen i stort sett.
Mina favorit jeans för tillfället kommer från Gina Tricot och heter "kristen" dom är otroligt fina på och plus i kanten för att det är ankel jeans. Om jag ska säga något negativt är att dom är något låga i midjan, men det är en smaksak. Vissa föredrar något högre midja och jag är en av dom.

Vilket fall som helst vill jag passa på att tipsa om att jag såg på hemsidan att dom har just nu har mina favvo jeans i hög midja nu! Det är dom på bilden ovan. Dom kostar 499 kr och är också i ankel längd! Underbart!

T-shirten som är under kommer i från HM:s herr avdelning. Jag kan tycka att ibland att herr t-shirten har bättre passform om man vill ha den riktigt "oversize" än vad dam har. Därför passar jag på att tipsa om den här billiga t-shirten för  ynka 49.50. Vilket kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0