Saturday








Halsband: Turkost: BikBok Kors: JC. Svart/Silver: Scorett
Guld: BikBok



Skor: Känga: Second Hand. Kilklack: DinSko. Halvkänga: DinSko. Sko med Klack: Scorett.




Detta är mina favoriter just nu om jag fick välja. Speciellt mina kängor som påminner lite om Dr Martens ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Går lika bra att använda dom nu som till våren med en småblommig klänning. Ni vet lite sådär festival känsla som det blir med klänning och gummistövlar. Har ni någon favvo hemma?



Igår var vi hemma hos ett par kompisar och käkade tre rätters. Gott som bara den var det, kändes som om jag skulle rulla hem därifrån. Kvällen fick avslutas med spel och många skratt. slutsatsen var en kanon kväll.
Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag gillar när du blir att man  planerar lite sådär  "helt plötsligt" spontant lixom.

Nu ska jag springa och ta hand om tvätten.
Outfit bilder och lite annat kommer senare.




www.google.se


Kommentarer
Postat av: Vendela

Taaack så jättemycket!

2011-01-15 @ 12:59:13
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: evelina carlson

s: åh, tack så mycket! jag med! :D

2011-01-15 @ 17:36:25
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0