Tierd.





Herrugud vad trött jag är, Jag hade sån huvudvärk när jag kom hem från jobbet så jag la mig och vila en stund från fem och vakna sju. Ops! hoppas att jag somnar i natt.
Snart blir det lite mat, Jag är jätte hungrig! Älskling lagar mat, det kallar jag lyx. Han är verkligen världens bästa.


I morgon ska jag till skräddaren igen för att prata om bröllops klänningen. Guuud vad spännande.
Så i dag blir det till att ägna kvällen till att kolla i bröllopsmagsin för att tillslut bestämma mig för hur jag vill att min lilla prinsessdröm ska se ut.
Vad ska ni göra ikväll?

Jag lovar en bättre uppdatering i morgon, Hoppas ni får en fortsatt mysig tisdag!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0