It makes me feel like a princess


Jeans: Gina Tricot. Linne: BikBok. Kavaj: Gina Tricot. Scarf: Gina Tricot  Skor: DinSko



Här kommer resten på outfiten. Väldigt enkelt men det enkla kan ibland vara snyggast och framförallt skönast!
Idag har jag jobbat och vet ni vad? Jag har beställt min bröllopsklänning, underbart!

Jag hade egentligen bestämt mig i från början att en skräddare skulle sy hela klänningen men fick panik för jag skulle leta upp tyg, den skulle sys, förhoppningsvis bli klar i tid.  Jag menar tiden är redan knapp som den är. Tankarna gick runt i huvudet att tänk om hela klänningen blir katastrof!  Så jag bestämde mig för att gå in till en annan bröllopsbutik/skräddare här inne i stan som har färdiga klänningar där hittade jag min prinsessdröm.

 När jag provade klänningen och kollade mig själv i spegeln så kändes det äntligen som om det var på riktigt. Skräddaren kollade på mig med tårar i ögonen och sa "herregud vad fin du blev" Jag kunde inte låta bli att bli lika blödig. Då visste jag att jag hade hittat rätt.





www.google.se
www.facebook.se


Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

Va roligt att du hittat din klänning =) när är det bröllop?? ÅÅ Grattis!

2011-01-27 @ 22:52:13
Postat av: Lollo

Enkelt men sjukt snygg outfit! I like:)

2011-01-28 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0