Det sista lilla fixet!


Den här lilla plånboken köpte jag på rea i vintras, men tyckte i efterhand att den var lite tråkig.
Så jag letade upp ett par gamla fjäderörhängen som jag hade hemma och satte på! NU kommer den defintivt
komma till användning. Gilla, Gilla, Gilla!


Jag måste bara tipsa! Den här duschkrämen luktar sommar! Fruktigt och fräscht!
Nästan som om man ville äta den!;) Lite godis över den!





Förresten vill jag tacka för den fina kommentaren jag fick av en läsare, tyvärr stod det inget namn!! Men tack för att du är helt underbar! Så här skrev den personen (Läs nedan)

"Hittade precis till din blogg, du är grymt fin 6 din frissa passar dej sjukt bra :D älskar din klädstil med :D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0