Shabby chic made by me.


Köpte en stol på Second Hand. Så här såg den ut i från början. Ganska tråkig.


Jag "ruggade" upp ytan med grovt sandpapper.



Jag målade den i "antikvit" färg.


Sedan slipade jag den med sandpapper för att få fram den "gamla skavda känslan"


Sedan på stolstödet textade jag på fri hand med en färg som jag blandade till själv.


KLAR!!

Nu får mitt lilla konstverk pryda vårat sovrum. Där passar den bra!
Den lilla kudden jag fynda för ett tagsen kom väl till användning nu. Den passa som handen i handsken. 

Kommentarer
Postat av: Knaada

Snyggt och väldigt bra textat!



Jag är värdelös på att texta, schabloner är gjorda för såna som mig! :)

2011-06-16 @ 09:14:06
URL: http://hildas-hem.blogspot.com/
Postat av: Minna

Herregud vad du är duktig:) funderat på att sälja?

2011-06-16 @ 18:10:13
Postat av: Bella

Skit snyggt! Sånt här gillar jag :) Lite kul att du valde en text som jag o min sambo har tatuerat in också (fast på hebreiska dock hehe).



Underbar blogg förövrigt! Sparar denna :)

2011-07-24 @ 23:41:44
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0