A large cup of coffee in the sunshine VS Wedding stress.



Dagens: Jeans: Gina Tricot. Linne: Gina Tricot. Jacka: Second Hand.



Idag har jag jobbat, en lååång dag har det varit 9-19.30. Det har dock varit väldigt lugnt på folk.
Gud jag satt ute på min lunch idag och jag tyckte att man kunde känna en hint av våren, helt underbart!
Solen värmde riktigt ordentligt och jag kunde inget annat än att få ännu mera längtan efter den "riktiga" våren.

Jag ska berätta en sak. Bröllopsbutiken ringde idag och berättade att hon som har butiken ska vara sjukskriven hela våren och det var tydligen brådskande, hon skulle in på sjukhus och kunde inte hjälpa mig med att sy in klänningen eller måtta den. Hon frågade mig tror du kan hämta klänningen i veckan och ordna så någon annan kan sy in den.

Inga problem tänkte jag, lite med stressen i magen. Jag vet att det ligger en till skräddare här i stan så dom kan säkert sy in den. Johan cyklade in till stan för att prata med den andra skräddaren och när han väl kom fram var det BOOM STÄNGT!!!! HON HADE STÄNGT!!! Det fanns ingen skräddare. PUTS VÄCK!!

Nu är det bara till att leta vidare efter någon som kan sy in och sy upp klänningen... Är det detta som kallas bröllops stress?

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag måste faktiskt säga att du är galet fin! Lycka till med Bröllops planerna, hoppas att det löser sig:)

2011-03-09 @ 00:10:07
Postat av: Tina

Fina bilder:)

2011-03-09 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0