Designed by me





Jag har varit väldigt kreativ det sista måste jag säga.;) Här är lite utav det jag har sytt.
Den lilla "påsen" är en doftpåse som jag har sytt, den ska hänga på sängkanten.
Dom två kuddarna ska också få pryda min säng.

Vad tycker ni om sakerna?



Ursäkta för att det har varit så dålig uppdatering, men tyvärr har min blogg strulat och  det ha hela tiden stått driftstörnings problem när jag har försökt logga in. Jag skickade ett mail till supporten men dom svarade tillbaka att#dom jobbar med problemet och till dess är det bara att vänta. Men nu hoppas jag att det ska funka.!

Kommentarer
Postat av: maria

ÅÅh så fina!! Det är inget du gör och säljer? ;) Hehe...

Ha en bra dag!

2011-03-07 @ 12:30:39
URL: http://marias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0