Galet bra helg














Den här helgen har varit galet bra, fullt upp kan man säga!
I fredags fyllde jag år. Mitt hjärta hade bokat bord på restaurang och vi bara myste.
Lördagen var fullbokad med loppis på morgonen med underbara Erika. Jag fick faktiskt sålt en hel del.
Efter loppisen blev det partaj hemma hos bästa Therese och Gustaf. Vi skulle med dom på 25 års fest. Förfesten var grymt kul;D

Söndagen var minst lika fullbokad hem till Johans mamma på mysig fika efter det bege oss till underbara Tjörn för att hälsa på mammi och pappi för att fira min födelsedag lite. Den firades med att mammi och pappi bjöd hela familjen på thaimat som tillhör min favorit, efter det bums hem för ett lång bord fullt med mys och fast bänkade framför TV:n. Söndag= Solsidan. What else?

Tack för en helt underbar helg alla inblandade. I Love U All.


Ni får till en början en bild på fredagens outfit....

Kommentarer
Postat av: Tina L

Snygg outfit på en väldigt vacker tjej!

2011-03-15 @ 16:21:02
Postat av: Kate

Du var grymt fin i håret:)

2011-03-15 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0