2011-05-08


Dagens: Jeans Gina Tricot. Topp: Gammal. Skor: Converse.


Jätte kass bild, Men hinner tyvärr inte. Jag ska i väg hem till en kompis och mysa lite!
Passar bra på en söndag!

Jag har glömt att berätta att nu har jag lämnat in min brudklänning hos skräddaren och hon håller på att måtta den! Gud vad fin den är.! Jag älskar den! Nu börjar saker och ting falla på plats och man känner mer och mer att man ligger i fas. I morgon ska vi iväg och titta på festlokalen. Spännande må jag säga: )

Jag längtar som aldrig förr till the big day! Jag hade gärna lagt ut bilder på klänningen men tyvärr vill jag inte göra det förän efter bröllopet. Jag vill juh inte att Johan ska se den innan;)

Hoppas att ni spenderar eran söndag väl för det ska jag göra.! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0