Stylisterna Kanal 5




Jag har följt stylisterna sen det börja till det sluta. Jag kan faktiskt erkänna att jag blev lite besviken på att Niklas vann.
Inte för att han är dålig utan mest för att jag tycker att det Caroline gjorde kändes mer äkta.
Båda var väldigt duktiga men det kändes som att Caroline hade en mer kreativ sida och hennes ideér verkade aldrig att tag slut! Det är anledningen till att jag helst ville att hon skulle vinna.

Men jag är förmodligen inte rätt person att uttala mig pga att jag driver ingen modetidning och jag vet inte riktigt vilka kriterier dom tittar efter.  Men av det jag kan bedömma känns det som om Carloline var en lite mer behaglig människa.


Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0