Around My Leg





Dom lårhöga stövlarna har blivit en trend igen, Tycker det är riktigt snyggt på bilden och på andra.
Men tycker själv att det är ganska svårburet. Jag känner att det är nog ingen trend jag kommer att haka på.
Jag är egentligen inte så mycket för stövlar överhuvudtaget, Jag tycker att mina ben ser så korta ut.
Jag föredrar boots eller mer stövlett/halvkänga. Vad tycker ni? Gillar ni trenden?

Men man ska aldrig säga aldrig helt plötsligt kanske jag äger ett par stövlar, men dom lårhöga kommer det inte vara i såfall det kan jag nästan säga med alla säkerhet.




 

Kommentarer
Postat av: Leyla

Hur härlig blogg som helst,här kan man ju få hur många bra tips som helst<3

2011-01-16 @ 15:05:54
Postat av: Ulle

Tack så jätte mycket... Vad glad jag blir<3<3<3<3

2011-01-16 @ 15:45:08
URL: http://trendkoll.webblogg.se/
Postat av: Leia ♥

Håller med.

2011-01-16 @ 18:53:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0