Early Morning.





Klar för hoppa i säng och sova.



Har uppdaterat fruktansvärt dåkigt idag. Det har varit så himla mycket så jag har inte hunnit.
Idag har jag jobbat från 09.00 till 19.30 så man är rätt goe trött nu.
I morgon ska jag upp sjukt tidigt. 06.00, jag ska till ögonläkaren. så nu blir det inte mer än att sova för mig.

Jag var på Kicks idag och shoppade lite förut, tänkte jag skulle prova en "ny" ansiktsmask som verkar djuprengörande. Märket heter Formula 10.0.6. Kan vara värt att testa.
Köpte även en foundation Clinique Superbalance. Har aldrig haft den förut men har hört att den ska vara bra. Har ni provat?
Jag fick ett litet prov så jag kunde känna först hur den kändes på. Spännande;)

Nu får det bli natten för mig, så jag orkar upp i morgon.

Natti Natti.





En närmare titt på tröjan jag hade på mig igår, Jag älskar färgen!




www.google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0