Fredag.









Dagens: Kostymbyxa: Gina Tricot. Jeansskjorta. Gina Tricot.



Köpte nytt läppsitft idag, Det är lite beige rosa, Jag älskar det. (Förlåt för bilden men kunde inte vara allvarlig!;)



Idag har jag jobbat från kl 12 till 19.15 skönt att få komma hem och bara mysa ner sig i soffan.
Det har kommit in så mycket fint överallt i alla butiker. Något dom verkar ha lagt fokus på i dom stora kedjorna är byxor. Chinos modeller av alla dess slag, mönstrade byxan, haremsbyxan you name it.
Själv älskar jag dom mönstrade byxorna och dom kommer få ta plats i min garderob.
Man kan lika väl matcha dom till kilklacks sko som till en halv känga.

Ett säkert kort i byxväg är självklart jeansen. Jeans i alla tvättar funkar och gäller. Men själv kanske jag har ett extra gott öga till dom lite stentvättade något ljusare modellen. Men det är självklart en smaksak.



Förresten jag var inne på Kicks idag och fick höra att dom kommer att sluta sälja märket "Nivea" i kosmetika väg. Nivea har varit väldigt stort i Sverige men verkar inte vara det längre och därför kommer alla Kicks runt om i Sverige sluta sälja märket (i sminkväg) Jag tycker att det är ganska tråkigt, Jag handlar inte speciellt mycket från Nivea men tyckte att dom har grymt bra läppstift till en bra peng.
Jag vet faktiskt inte om det är någon butik i Sverige som kommer att fortsätta sälja det heller, men jag kan försöka ta reda på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0