Sen uppdatering VS Africa Inspired




Jeans: BikBok. Topp: Bikbok Kavaj: Second Hand. Hatt: HM



Sen uppdatering. Men här är gårdagens outfit;) Ser ut som jag har värsta fläcken på linnet men det är det inte utan det är något som speglar sig i kameran.
Kavajen jag har på mig hittade jag långt inne i gaderoben, jag hade nästan glömt bort att jag hade den.
Vilket fall som helst så blev jag väldigt glad när jag hittade den. Den är lite Afrika inspirerad i mönstret och det är precis vad jag gillar. Den kan nog bli grymt snygg till en lite "ledigare" outfit till med vit linne, riktigt slitna jeans och converse, lite vår frächt eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Suzzi "Mammi" Bergqvist

Gör Snyggt.. o Vår "Tanken" låter Grym, låter väldigt frächt...

2011-01-25 @ 23:59:42
Postat av: Anonym

ja visst är de himla snyggt, å vilken fin kavaj!

2011-01-26 @ 08:39:37
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: @ heddez

Hej händer idag?

kram

2011-01-26 @ 08:49:10
URL: http://heddez.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefint! Du är super snygg, like always:) va får du din kreativitet ifrån? jag önskade att jag också "bara" kunde ta på mig nått och ändå vara snygg.. men det går sådär..hehe.. men Grattis till bloggen, du är duktig! är inne på den minst en gång per dag:) pussar i massor

2011-01-26 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0