Wedding Dress VS Coffe Time



Idag var jag hos skräddaren. Gud vad mysig hon var.
Vi bestämde att jag skulle komma in på måndag med en bild på hur jag ville att klänningen skulle se ut!
Lätt match tänkte jag. Jag vet på ett ungefär redan hur jag vill att den ska se ut. Men jag är juh tvungen till att
få fram en bild på den. Jag googlade på "bröllopsklänningar" och fram kom hur mycket som helst.
Herregud, det var svårare än vad jag trodde. Hittade en sak nästan från varje klännning som jag ville ha.
Men kom på att om jag kanske kunde ta det som jag gillar bäst från varje klänning och göra något eget utav det.
Nu känns det äntligen mer på "riktigt" och ännu mer kommer det att kännas när klänningen väl är klar och jag tar på mig den. Det är då jag kommer att känna mig som en prinsessa.

Har ni några bra sidor med bröllopsklänningar ni kanske kan tipsa om?







Dagens: Tröja: Gina Tricot. Jacka: Second Hand. Jeans: HM







Nu Blir det fika time hemma hos Erika och hennes lilla söta bebis Emilia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0