Im Back:D



RANDOM OUTFITS!



Det är många som har skickat mail och frågat när jag ska börja blogga igen, here i am:D
det har hänt en del det senaste att jag inte har haft tid. Kort sagt om det
 "Så vet jag var jag står och det borde ni också göra. Jag vet vad som är sant och inte och det räcker för mig. Jag känner mig riktigt sviken och misstrodd. Men sånt i livet. Var inte vänskapen mer värd en så kan jag lika gärna klara mig utan den."

Just nu så har jag precis kastat in en tvätt, föreberedan till Vänersborg beachvollyboll turenering och Corona party! Längtar brett mycket. Men snart är det lördag!
En fullspäckad helg kan man säga med fotboll idag på storbilds Tv nere på sanden. Turnering och Corona party på lördag och söndagsklubben på söndag med dom bästa brudarna.! Yeeej!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Men blooogggaaaa!

2011-06-08 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0